poniedziałek, 29 grudnia 2014

Spodoba Ci się!!

Rozdział 1




Dzień zaczął się jak każdy inny.Byłam tym strasznie zasmucona,w końcu są wakacje,chciałabym poczuć coś nowego,innego.Ta monotonna ludzka egzystencja doprowadza mnie do depresji.Boję się przeżyć kolejnych pięciu minut.
A tak w ogóle,to mam na imię Laura.
Mama z ojcem w pracy,ja wstaję sobie o dwunastej godzinie jak księżniczka,fajnie,tylko..mam już trochę dosyć tego,więc wczoraj zadzwoniłam do mojej przyjaciółki,Bett.Chcę spędzić z nią trochę czasu,chcę wyrwać się z domu.Od zakończenia liceum się nie widziałyśmy.Ona zaczęła studia,więc pewnie dlatego.Ja nie miałam jak ich rozpocząć,ponieważ nie miałam środków potrzebnych do tego.
Wstałam niechętnie z łóżka.Podeszłam do mojej starej komody.Wyciągnęłam z niej byle jakie ciuchy i pobiegłam odbyć małą toaletę.
Wychodząc,spojrzałam na zegarek.Była pierwsza.Normalni ludzie,jedzą o tej porze obiad,a ja zacznę dopiero śniadanie.
Zeszłam cicho po schodach,włączyłam telewizję,by mieć co robić podczas przygotowywania mojego posiłku.Co prawda nie interesowała mnie telewizja czy jakieś tam denne programy,patrzyłam dla zbicia czasu.Włączyłam jakąś stację muzyczną i wyciągnęłam z lodówki mleko po czym nalałam do miseczki,wsypując przy okazji płatki kukurydziane.Wstawiłam to wszystko do mikrofalówki i usiadłam na tapczanie przyglądając się migającemu ekranowi.
Nagle zadzwonił telefon.Podbiegłam szybko do słuchawki przyciągnęłam ją do ucha.
-Tak?-zapytałam nieśmiało
-Cześć Laura,tu ja Bett.
-Coś się stało że dzwonisz?-spytałam z troską
-Nie,nie.Chciałam Ci tylko powiedzieć,że w piątek za tydzień jest koncert mojego ulubionego zespołu i chcę żebyś tam ze mną poszła.Bilet nie jest drogi,damy radę.
-Nie chodzi o pieniądze.A jaki to zespół?
-Linkin Park,cudowny,mówię Ci.Spodoba Ci się,masz moje słowo.
-Dobrze..
-To super że się zgadzasz ! Obiecuję Ci,że będziesz się dobrze bawić.A zresztą,o wszystkim opowiem Ci jak do mnie przyjdziesz.No nic,kończę,bo znając życie Ci w czymś przeszkodziłam,to do zobaczenia !
-Do zobaczenia-powiedziałam rozłączając się.
W sumie to się cieszyłam,że wybiorę się na ten koncert.Może faktycznie będzie tak jak mówi Bett,może mi się spodoba.Zresztą,to jest nieważne.Liczy się,żebym choć trochę wyrwała się z domu i pobyła z ludźmi w moim wieku.Linkin Park..ciekawe co to za zespół.Mam nadzieję że nie jest to jakieś techno,bo tego rodzaju muzyki nie trawię



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz